جلیلی: نقش‌های مهم اجتماعی توسط خانم‌ها انجام می‌شود روسیه: ۵ انبار مهمات اوکراین منهدم شدند حمله موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای مجادله لفظی مشاور فرهنگی پزشکیان با کارشناس میزگرد چه بود؟ + جزئیات سخنگوی ارتش اسرائیل: حماس ازبین‌رفتنی نیست ایران مصادره سهام پالایشگاه ونزوئلا توسط آمریکا را محکوم کرد رسانه‌های صهیونیستی: سخنرانی امشب نصرالله قوی‌ترین سخنرانی او بود قاضی‌زاده هاشمی در بدون تعارف: دولت شهید رئیسی دولت تحول بود+ فیلم برنامه‌های انتخابی ستاد سعید جلیلی در مشهد + جزئیات برنامه‌های انتخاباتی ستاد مسعود پزشکیان در مشهد + جزئیات روسیه نظامی آمریکایی را به ۴ سال زندان محکوم کرد | «پنتاگون» واکنش نشان داد نتانیاهو: در چندین جبهه درگیر جنگ هستیم شهادت یک رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) رفتار ضد انسانی و غیراخلاقی اشغالگران با اسرای فلسطینی سیدحسن نصرالله: مقاومت بیش از ۱۰۰ هزار رزمنده در اختیار دارد پزشکیان در میزگرد فرهنگی شبکه دو: مردم برای حاکمیت فرصت هستند نه تهدید | من اصولگرا هستم + فیلم شرایط حضور نماینده کاندیدا‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای اعلام شد حمله دیگر ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به یمن پسر نتانیاهو باز هم جنجال به پا کرد رانندگی پوتین برای کیم‌ جونگ اون + ویدئو
سرخط خبرها

پورمحمدی: مشی نظام تحمل و مدارا بود | آن‌ها خشونت را شروع کردند

  • کد خبر: ۲۳۳۸۸۹
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
پورمحمدی: مشی نظام تحمل و مدارا بود | آن‌ها خشونت را شروع کردند
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشی نظام، مشی تحمل و مدارا بود و به هیچ عنوان نظام ما به دنبال برخورد خشن نبود و این به ما تحمیل شد؛ تجربه تاریخ و اسناد تاریخی گواهی بر این مدعاست.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام «مصطفی پورمحمدی» در یکی از شبکه‌های اجتماعی به بازنشر کلیپی با این مضمون که چه کسی خشونت را آغاز کرد پرداخت و افزود: اواخر سال ۵۸ تا خرداد سال ۶۰ دادستان مسجدسلیمان بودم. در خیابان اصلی این شهر در دو طرف خیابان همه گروه‌های سیاسی از کمونیست‌ها، چپ‌ها، حتی کومله، خلق مسلمان، منافقین و غیره بساط کتاب‌ها، بیانیه‌ها و نشریات‌شان در پیاده‌رو خیابان پهن بود و به واقع معرکه‌ای بود.

وی ادامه‌داد: در میزگردهایی که اوایل انقلاب مرحوم شهید بهشتی و مرحوم مصباح برگزار می‌کردند، امثال کیانوری و احسان طبری که رهبران مارکسیستی در کشور بودند به همراه دیگران حضور داشتند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: بر این اساس مشی نظام، مشی تحمل و مدارا بود و به هیچ عنوان نظام ما به دنبال برخورد خشن نبود و این به ما تحمیل شد؛ تجربه تاریخ و اسناد تاریخی گواهی بر این مدعاست.

وی گفت: همه این گروه ها بودند و فعالیت و دفتر و تشکیلات داشتند، اما شروع کردند به جمع آوری اسلحه.

این کاندید چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: برخی می‌گفتند چون شما اینها را اعدام کردید و خشونت به خرج دادید، به جنگ مسلحانه رو آوردند. اما سوال می‌پرسم چند نفر از منافقین، کردهای مارکسیستی و چپی در زندان‌های ما قبل از ۳۰ خرداد زندانی داشتند؟ به جز گروه فرقان که شهید مطهری و سپهبد قرنی را به شهادت رساندند و آقای هاشمی رفسنجانی را ترور کردند و عملیات دیگری داشتند.

وی تصریح‌کرد: کردهای کردستان، خلق عرب در تبریز و آذربایجان، کمی هم خلق ترکمن و بلوچستان عملیات کردند یا تجزیه طلب بودند و در واقع درگیری‌ها اینجا بود، در کردستان هم دیدیم که آنها شروع کننده بودند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->